03 april, 2013

Drago vreme!

Če mogoče ne veš, je danes že tretji april! Zvončki in trobentice bi morali že odcveteti, trava bi naj bila že malo višja in dež naj bi se komaj vrnil na spored, pa se niti še poslovil ni!

Jaz bi bila vesela, če bi spet lahko oblekla moj rumen plašček. Ali nov olivno zelen plašček. Mogoče bi našla tudi primerne čevlje za zraven, hm hm. Ali pa oblekla več hlač v enem tednu. Ali pa pač tiste, ki bi jih želela. Ali pa celo - krilo!? Hm, ne. Zaenkrat sem omejena na tiste, ki so na korenčka in gredo z lahkoto v škornje.
V te škornje.
Ti so sicer super in oh in sploh, zakon so! Ampak ej, nosim jih že od novembra... V glavnem.

In ta dežnik je moj zvesti spremljevalec.

Tudi dežnik, je res kul! In vse skupaj je v stilu in tako luštkano. Ampak spet, že od novembra. 

Moji prijatelji verjetno začenjajo misliti, da je ta outfit vse, kar premore moja garderoba. 

Zato, drago vreme, se skuliraj! Rada bi zvončke in trobentice in tulipane in marjetice in narcise in sonce, pa toploto, barve, plašček (in spodaj kratke rokave),...

... Bi to šlo? Prosim, prosim, prosim, prosim,... :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar