06 april, 2013

Finally Friday!

Čeprav po svoje precej nezasluženo, je petek spet tu! Thanks God for that!

V ponedeljek sem šla k starim staršem in pridobila še nekaj kg. Kot da že v soboto in nedeljo ni bilo dovolj! :D Razen tega sem se učila in pripravljala na projekt, ki sem ga predstavljala v torek. Uff, o tem sploh ne bi, ker je bilo dizastr! Vsekakor bi bilo dobrodošlo, če bi nam profesorica prej pokazala tudi kakšen slab primer, ne le dobrih. Whatever.
V torek, sredo in četrtek sem se več ali manj samo učila in hodila na obvezne stvari. Po mojem brez uspeha. :-/ Pa kaj, a je to PMS?? Whatever.
Zvečer sem se srečala z nekaterimi sošolci iz osnovne šole. Po eni strani jih je bilo lepo videti in izvedeti vse novosti, po drugi strani pa mi je bilo zoprno, ker smo si po petih minutah izmenjali vse glavne informacije in potem nismo več vedeli, kaj bi počeli drug z drugim. Plus to, da so me vsi objemali tako, kot da smo se nazadnje videli včeraj in smo komaj preživeli teh 24 ur ločeni. Whatever.
Petek. Sem že kdaj omenila, da obožujem ta dan? :) Najprej sem se dobro naspala. Potem sem prijateljico naučila peči potico in šla za dve uri čuvat škratka. Bolan je, bogi. :( Njegovi mamici sem tudi dala nekaj koščkov potice. Ker je Italijanka, je to nekaj popolnoma novega zanjo. In je poskusila - prvi košček. "Uau, it's delicious!" Ane, ane? xD Vzame drugi košček in gre v svojo sobo. Čez 5 minut se vrne po tretji košček in doda, da je ta zadnji. Zvečer bo pa preostalo delila s svojim možem. "Ampak eh, on itak ne bo vedel, koliko jih je bilo na začetku!" :D It made my day! :)

S tamalima dvema sem gledala Minutke za sveto pismo. Nekaj smo se hecali. Malo sem pofitnesirala. In to bo to za danes. So not whatever. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar