04 maj, 2013

Produktiven dan

Zjutraj sem rekla, da bom...

  • kupila baterije
  • šla na banko
  • pospravila sobo
  • odprla in prebrala še vseh 28 neprebranih mailov
  • naredila urnik obveznosti za naslednji teden
  • šla na kavo, že s kom
  • pisala prijateljici
  • šla na sladoled
  • oprala 4 stroje perila
  • napisala xyz refleksij za prakso
  • naredila mani&pedikuro
  • napisala blog (ampak nisem imela pojma, da samo o tem, kaj vse sem počela...)
Ja, tako nekako. In kako je šlo? :) Najprej sem se prav všečno oblekla (za moje pojme), hihi. 

In sem šla v center, da bi:
  • kupila baterije - zaprte trgovine :-/
  • šla na banko - zaprta banka
No ja, sem imela pa vsaj lepo vožnjo s kolesom v center in nazaj. :) 

Potem sem...
  • pospravila sobo check!
  • odprla in prebrala še vseh 28 neprebranih mailov check!
  • naredila urnik obveznosti za naslednji teden - no ja... delno.
  • šla na kavo, že s kom check! Mm, kava po dolgem času. Kar v sobi, z Najlepšim <3
  • pisala prijateljici check!
  • šla na sladoled check!
  • oprala 4 stroje perila - četrti se pere :)) - check!
  • napisala xyz refleksij za prakso - delno. Ampak 41 strani je dovolj za en dan ;)
  • naredila mani&pedikuro check!
  • napisala blog (ampak nisem imela pojma, da samo o tem, kaj vse sem počela...) - check!

In še tole mizico za računalnik sprobavam. Je super, kaj takega se spomni samo Najlepši. ;) Hvala! :)

Nekje se pa mora poznat ves počitek iz preteklih dni! ;)




Ni komentarjev:

Objavite komentar