18 maj, 2013

Finally Saturday!

Tale teden je pa bil naporen in dolg! Sej res, zakaj bi poenostavljali, če lahko kompliciramo! Konec koncev pa mu delam tudi krivico. Bil je naporen teden in bil je dolg. Bil pa je tudi zabaven in zanimiv, tudi nove izkušnje so vključene; vsako jutro pa obvezno prestavljanje budilke v nedogled. Moj planer je izgledal nekako takole: (to so samo najpomembnejše stvari, ki jih nikakor ne smem pozabiti)




V ponedeljek sem opravila s predstavitvijo seminarske naloge in se učila učila učila. Očitno ne dovolj, ker sem se v torek odjavila od izpita. Upsi. Potem sem naredila to do list in ...


23 točk na mojem seznamu. Ne bom komentirala. Še vaje na faksu in inštruiranje brata, pa je že tukaj sreda. V sredo sem šla s kolegico na obisk, o katerem sem pisala tukajle. Bilo je zabavno. :) Po vajah na faksu pa sem šla še na študentsko mašo in na pico z Najlepšim in G. Top! :))
V četrtek sem bila ceeeeeeeeeel daaaaaaaaaan naaaaaa faksuuuuuuuu. 9.30 - 20.10.  Don't like it. Prav imelo me je, da bi napisala sms kakšnim ljudem, ki mi vedno znajo postrežt z boljšim primerom. S še hujšim primerom. To mi gre sicer na živce, ampak takrat bi se mogoče vseeno malo manj smilila sebi. 
V petek je bil čas na faksu v glavnem izgubljen. Ponavljanje istih informacij in bla bla blaaa. Popoldne smo šli s prijatelji polepšat nekaj popoldneva stari gospe s petjem in igranjem, potem pa smo se le prestavili k šmarnicam in ponovili vajo. Še dobra večerja, dobra glasba v baru in par zanimivih informacij in je vtis dneva takoj boljši. :)
Današnja sobota še ni pri koncu, pa vseeno. Pametnejša sem za dve seminarski nalogi in še toliko, da ne bom več kupovala na bolhi. Never ever. Zdaj pa bo One republic zamenjala Shakira in gremoooo - sobica, pospravi se! Potem pa še učenje, kaj pa drugega.



Lep vikeeeeeend! :)




Ni komentarjev:

Objavite komentar