29 maj, 2013

Nekaj posebnega

Bolna sem. Nimam pojma zakaj in od kje, ampak takšno je stanje pri meni na ta čudoviti dan, 29. maja, ko naj bi po napovedih deževalo... Namesto tega sije sonce in jaz ležim v postelji, namesto da bi se igrala s tamaučkom, ki ga čuvam. Spim, kot da noč ni bila dovolj dolga. Vsake toliko se zbudim in zagledam:

a) Strop in balone, ki sem jih dobila od sester in brata ob prihodu iz Afrike. Še kar držijo, ja... :)

b) Limonado, (grozeče) to-do listke in uro, ki teče prepočasi.


c) belo steno.

Ko in če sem budna, kar se dogaja čisto slučajno, pa berem. Ne za faks in niti ne kar nekaj, ampak nekaj posebnega - Virtuti & Musis, glasilo, ki ga pišejo bogoslovci. Ko bo naložen, ga bo možno videti tukaj.

Tudi bogoslovci so nekaj posebnega, zagotovo. Nekaj posebnega so, ko v sprevodu stopajo proti oltarju. Nekateri globoko zbrani in v pripravi na veličastni dogodek, nekateri malo živčni, spet tretji zamišljeni in naslednji ponosni, za nekatere pa se zdi, da je to nekaj popolnoma vsakdanjega.

Ker so nekaj posebnega, jih večkrat kar gledam. Ker so lepi v tistih talarjih. Ker poskušam razbrati z obraza, kaj razmišljajo. Ker so preprosto zanimivi. Ker so pri stvari vsak trenutek. Ker znajo vse ljudske pesmi in si z branjem z njihovih ustnic pri besedilu pomagam tudi sama.

In jih poslušam. Ko lepo pojejo, povedo kaj lepega in pametnega. Kaj preprostega in kaj precej zakompliciranega. Ko imajo svojevrstne izjave, take, za patentirat. 

V glavnem, vse skupaj je nekaj posebnega. Nekaj, zaradi česar dobim kurjo polt. Nekaj, zaradi česar sem hvaležna. Ker bodo ti fantje nekoč poslušali nas, nam svetovali in nas vodili. Ker nas bodo učili in nam bodo zgled. Ker bodo nekega dne posvečeni in bodo dali obljubo Bogu (za razliko od mene; jaz bom dala obljubo človeku) in bodo služili Njemu in vsem nam. Takrat bodo oni pri oltarju. Spet bodo govorili in peli, jaz pa bom lahko poslušala. Povzdignili bodo Najsvetejše in jaz... Verjetno bom spet gledala njih. In jim bom fouš. Ker bi tudi jaz rada imela tako vero in tisti pogled. Tudi jaz bi rada imela to - nekaj več.

Najboljše pri vsem skupaj pa je to, da jih je kar nekaj mojih prijateljev. Nekatere bom videla že danes, če bo zdravje vsaj malo boljše; nekatere v nedeljo in potem upam, da spet čim prej. Bogoslovci so zakon! :)

2 komentarja:

  1. Upam, da se že kaj bolje počutiš in se bova uspeli ta teden morda kaj najti. ;)

    http://purcellscomeback.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, mal boljš sem že! Sva na vezi :)

    OdgovoriIzbriši