22 marec, 2013

Finally Friday!

Uf, končno petek!! Takole je bilo:

V ponedeljek sem bila cel dan na faksu. End of story. Aja ne, ponoči nisem mogla spat :-/ In kakšen je bil scenarij v torek zjutraj?

9. 36
Oooo, šiiiiit!
[po telefonu, hripavo] "Hello..."
"Hi! Everything is OK?" 
"Hmm, nooo. I overslept."
"Oh, OK. Don't worry, you will come tomorrow." Bla bla bla. Adejkrneki!

V sredo nisem zaspala in razen predavanj sem bila ves dan varuška. :)

V četrtek je bil enaindvajseti. + tak dan, ko se mi je dalo malo bolj uštimat + tak dan, ko je najboljši obisk prišel kar nenapovedano +  tak dan, ko sem šla po dolgem času spet na fitnes. Kok je blo pa to zakon! :)

Danes,  v petek, se je zgodil čudež. Na faks nisem zamudila, ampak sem prišla pol ure prej. Mi je profesorica (mimo grede, ful me ne mara) povedala, da zato, ker me v sredo ni bilo na predavanjih [o ne,kje pa, pa tik pred njo sem sedela, v prvi vrsti!] oz. že nisem nje poslušala. [A smo v vrtcu, ko me že tako vzgaja?] "Kolegica, kr v miru, pejte na eno kavo, pa bo pol ure hitr okol, nikamor se ne mudi." Ja veš de, zihr izgledam tako, kot da hočem še tisto sekundo dobit dozo vseh njenih modrovanj v možgane. Kot da me res zanima, kolikokrat je imela uši in katerega ginekologa ima in... in... Ja. Kasneje je seveda začela predčasno.
Pol sem končno kupila kavo. In namesto kosila jedla kokice. In šla v trgovino, mal firbcat. In šla na fitnes. In šla merkat. :) Mali je bil priden, as always. :) Njegova mati me je prosila, če v fotrovi omari naredim malo reda. OMG, to pa je omara! Imam slikano, pa ne bom objavila... Vse nametano, stlačeno. V glavnem, ta omara je res rabila malo reda. Dobro, zmečem vse ven, zložim in dam nazaj noter... 2/3 vsega, ostalo pa še čaka na likanje, ker je preprosto preveč zmečkano za zlaganje. Hm hm. In ko prideta domov, se midve smejiva, on pa flegma. Ker nima pojma. Razen tega, da ga nekje čaka presenečenje. Ojej.



Ni komentarjev:

Objavite komentar