21 junij, 2013

Peteeeeek je! :)

Pa je teden pri koncu. :) Ni bil tako naporen kot prejšnji, ampak kljub temu, med izpiti človeku ne more biti dolgčas, a ne? Temu primerno dolg bo tudi tale zapis.

Ponedeljek se je začel kot vsak drug dan. Ali kot vsak ponedeljek. Hjooo, a je že jutro? Ne da se mi, spala bi še,... Ampak ni bilo druge, treba je bilo vstat. Ravno, ko sem pojedla in odprla vse power pointe na računalniku, da bi začela z učenjem, potrka na vrata. Še preden uspem reči "Naprej!", se odprejo in v sobo pride brat. Sprejet sm, sprejet sm! :) Na gimnazijo, namreč. Pa ne kr na eno! Ž-e-l-i-m-l-j-e, for the win! :) En večer prej sem mu še v upanju na fb zid prilepila tale videoposnetek, ki sem mu ga potem takoj še enkrat pokazala. In če se prav spomnim, je iz moje sobe skoraj odšel s Fluor ni flour-om, Branji in raznimi zvezki. "To boš rabil, ziher." Pametnjakovička, jst. Razen tega pa... happy, happy sister. :)

V torek je bila prva obveznost pisanje izpita, takoj po tem pa učenje za naslednjega. I wish... Itak, da sem šla najprej spat, potem zavlačevat in potem sem se verjetno celo nekaj malega učila.

Sredo sem preživela v knjižnici. K sreči sem zagledala prijateljico, ki dela v bližjni kavarni in jo šla pozdravit med pavzo. Polepšala mi je dan :) Ne glede na vse učenje,...

...sem se v četrtek odjavila. Vem, nič lažjega. Precej težje pa je nadaljevati z učenjem, kot sem nameravala. Še težje se je bilo spraviti učiti ZKŽGO&DB. Zato sem napisala mojo motivacijo, kjer je gospodič VIS kar nekajkrat omenjen. Morda je delovalo telepatsko; kakorkoli, pojavila sta se še dva lepa rezultata :) Še sama ne vem, kako mi uspe ob tako natrpanem urniku izpitov še zviševati povprečje. Zanimivo... Aja in - kaj narediš, ko zagledaš oceno? Moja prijateljica ocene "praznuje" s sokom: če je negativno, gre na Bravo, če je pozitivno, gre na Happy (oboje nek pomarančni sok od RAUCH-a). Drugi zaplešejo po sobi in to imenujejo booty dance. Ker sem precej nerazgledana oseba, sem si šla ogledat ta booty dance na youtube. Ne priporočam. Jao, res se imam čas ukvarjati z načinom reakcije ob ocenah :-/ Kakorkoli, kasneje sem našla idealen način :D



Me ne zanima, če se besedilo ne ujema in vse ostalo. Ta pesem je preprosto perfektna. In kdor še ni gledal treh idiotov, naj to stori že danes zvečer. Hitr, zamujaš! xD

Še vedno nisem imela volje za ZKŽGO&DB, pa imela sem še čaaas. Not. Zato...
...sem šla s sestro na klošarsko večerjo. Doma ni bilo nič pametnega. Tudi tam na klopci v BTCju nisem nič pametnega jedla...

In še tole, a ni huda fora?



Na poti domov sva srečali ata in ker naju je povabil na sladoled, sva šli. Simple as that. Ker mam še čaaaas.
Potem je prišel še Najlepši in - ne me hecat - gledali smo 3 epizode Big Bang Theory-ja. 

Ko je končno šel in sem se spravila učit, sta se brat in sestra tako na glas smejala ob Big Bang Theoryju, da sem enostavno mogla iti pogledat, kaj se dogaja... Potem sem prebrala še nekaj Pikastih utrinkov in ura je bila - upsi - 2 zjutraj. Takrat pa nisem več imela čaaasaaa. Na hitro sem si prebrala snov in šla spat. Nisem za zgled in nisem ponosna, da ne bo nesporazumov ;)

V petek sem še enkrat na hitro prebrala snov in šla na izpit. Potem spat in zatem, ker Najlepši nima časa, s K. zapravljat dolgčas v park. Za enaindvajsetega sem si sama nazdravila z breezerjem in zdeeeeej? Grem spat. Hahahahaha.

2 komentarja: