20 junij, 2013

Moja motivacija

Včeraj je Neža napisala nekaj o njeni motivaciji. Bom še jaz povedala par stvari.

Prvič, moj najboljši prijatelj je VIS. Čekiram ga vsak dan, kolikor pogosto je le možno. Škoda, ker očitno ni najboljši prijatelj od profesorjev. Nič ne motivira bolj kot ugotovitev, da se je tam znašla kakšna nova številka, na primer 7, 8 ali 10. Nasprotno mi ni všeč, če rezultatov ni. Ker aveš, sem se učila in bolj malo spala in pisala izpit že ene parkrat in dokler ni rezultatov je zame izpit še neopravljen. No, tudi če se znajde v VISu številka 5, še ni opravljen, mnja. Okej, malo se izgubljam. Hočem povedat, da po odpisanih šestih izpitih in nobenem rezultatu dobim tist filing neproduktivnosti.



Drugič, moj listek z obveznostmi postaja vedno bolj zelen. in moje namizje na računalniku se počasi prazni (in vedno boljše vidim moje čudovito ozadje :)) :) Od 23 obveznosti/izpitov/rokov za oddajo izdelkov mi jih je ostalo samo še 7. A dobim aplavz, a dobim aplavz? :)

Tretjič, če bi črtala dneve na koledarju (česar res ne delam), bi zdajle imela za prečrtati samo še 15 dni. Aja, to pa ni tako malo. No ja, čez polovico sem že prišla :))

Četrtič, jutri je enaindvajseti. <3

Petič, res mi je všeč vreme :) Poletje, poletje! :)

A bo dost za dons? Bo, ja. ZKŽGO&DB is calling my name...


4 komentarji:

  1. Čestitaaam & bravooo (*plosk, plosk, plosk...*)!!!
    Noro, 16 izpitov v 14 dneh, občudovanja vredno :) Kapo dol za tak uspeh! Še čist mal maš do konca, zdrži še to, pol pa res zaslužene počitnice :D
    Držim pesti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nee, od teh 23 točk je samo (!?) 10 izpitov ;) ostalo so še nastopi, oddaja seminarskih, itd...

    Hvala :) Se mi pa nekako zdi, da bom v prihodnjih dneh brala še en blog ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. SAMO 10, a....poudarek na samo... To je količina enga leta, to je ogromno (in ne samo!)

    Ah, prov velik dela z branjem ne boš mela :)
    Aja, pa ne se pretegnt s ZKŽGO&DB; se ne splača :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Kukrkol bo že dela z branjem, prvi trije zapisi so za dol past dobri! :)
    Glede ZKŽGO&DB pa... nisem še začela, tko da tud če bi se hotla potrudit, to ni več mogoče... :P

    OdgovoriIzbriši