29 junij, 2013

Čistka

Po prejšnjih tednih učenja sem se precej utrudila. Energija je bila na podnu, volje je tudi začelo zmanjkovati. Zato sem si vzela krajši predah in se lotila čiščenja. Tega sicer ne maram, ampak za pavzo med študiranjem pa je prav priročno.

Za začetek sem se odjavila od izpita, za katerega sem vedela, da ga ne bom uspela naštudirati.

Potem sem začela s prvo omaro, pometala v smeti vse, kar ni več uporabno, med drugim tudi cel kup Revij o konjih :(

S težkim srcem, ampak kaj hočem, jemljejo prostor.

Preuredila in dopolnila sem moj barček. Pride kdo na kavo? Mogoče čaj? :)



In tako naprej. Komaj čakam, da končam. Saj je jasno, kako to gre: za 80% stvari se porabi 20% časa in za zadnjih 20% stvari 80% časa...

Če sem že tako v stilu čistke, sem dobila še tisto čistko, ki sledi PMS (Življenje bo zdaj nedvomno lažje, ker ne bo tega.).

Dovolj o čiščenju, a ne? :D

Ta teden so se zgodile tudi lepe reči. Od včerajšnjega koncerta 2 Cellos, do (delnega) nadoknadenja pogovorov z A. za pol leta nazaj, pa do pogovora s K., ki je bil nekaj let nazaj v moji skupini. Ni lepšega od lepe glasbe, spodbudnih besed in preprostega čveka ob dobri kavi. Lepo je tudi izvedeti, da sem dobra animatorka in da je nekdo zaradi mene imel lepši teden in polepšan rojstni dan. K., mislim, da boš letos tudi dobil kartico. ;) Izpitno gradivo pa so nadomestili lepi blogi in knjiga Bog na metroju (Gilbert Le Mouël). Priporočam!

*******************

Aja, ni še dovolj povedanega o čiščenju.

Nad vsemi temi mojimi čistkami zmaga ena druga.

Nekdo se je odločil za zdravljenje odvisnosti. Zdrži, zdrži, zdrži, zdrži, zdrži!


Ni komentarjev:

Objavite komentar