31 januar, 2014

Januarski (na)smehi

Na novega leta dan me je moja sestra razveselila z mailom. Poslala mi je tole sliko:


Pa sem se lotila. :) Ampak takšna, kot sem, še vedno nimam kozarca in mi listki še vedno ležijo na mizi. No, vsaj opominjajo me vsak dan sproti, da moram še kaj zapisati. In takšna, kot sem, tudi ne bom čakala do konca leta, ampak sem se odločila, da "kozarček" odprem kar vsak konec meseca. Mislim, da si bom na ta način zagotovila vsaj 365 (na)smehov več, kot če bi to storila samo enkrat, 31. decembra. Vsakodnevno pisanje lepih stvari ni nič čudežnega samo po sebi, vendar je nekaj zagotovo: bolj sem osredotočena na pozitivne stvari in vsak dan posebej zvečer še enkrat preletim v mislih. :) Priporočam! :)

In kaj me je v januarju nasmejalo?


Potica. Drsanje. Fitnes. Film. Greva v Rim, jeeeeej! Gumijasti črvi. Petje "Vse najboljše" prek telefona. Še 100 dni do poroke! Urejanje fotoknjige. Koncert v Filharmoniji. Še ena seminarska je oddana. Produktivnost. Snemanje filmčkov za faks. Drsanje z Žirovci. Babičin štrudelj. God sv. Don Boska in sv. maša na Rakovniku. Slideshow lepih fotografij. Sestanek s pevci za ohcet in plesne vaje. Prijetna utrujenost. Dan treh pravnikov. J&Š in ogled vseh mogočih posnetkov Klemena Slakonje. Predstavila in opravila z izdelki za MM, končno! Po dolgem času v Želimljah - dan odprtih vrat. Knjižnica Šiška. Varstvo Škratka + koncert MPP-ja. Ukvarjanje z M. tehniko. J. ima nočne more. Zadnje predavanje v tem semestru! Šla za brez veze na faks. Hiša ima novo kopalniško omarico in zaboj za umazano perilo. Lep sms.

Nasmejalo me je vse to. K vsem tem stavkom pa sami ugibajte, kakšne vrste smeh sodi zraven. Histeričen, glasen,  sarkastičen, neslišen, do solz, hihitanje, ponosen smeh,... Ali pa samo nasmeh?

Smejte se! :)


2 komentarja:

  1. O kok dobra ideja! :) Js bom tut mal prilagodila, pa si zapisvala. :) Hvala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, res je kul! Ti kr prilagodi, važen je namen in ne oblika. ;)

      Izbriši