21 januar, 2014

Dan treh pravnikov

Moj večer izgleda takole (za tiste brez domišljije - v skodelici je vroča čokolada): 



Za mano je bogat dan, oh kako zelo bogat. Pa ne tiste vrste kako-zelo-sem-bila-produktivna-in-naredila-veliko-stvari-poleg-tega-pa-sem-pridno-študirala-in-zdaj-vse-znaaaaaaam bogat dan.

Začelo se je z dolgim jutrom, nadaljevalo z nekaj opravili za faks; potem sem s prijateljico lep čas sedela na kavi iz avtomata in bila priča njeni iznajdljivosti ob tem, ko ji ni uspelo avta spraviti iz parkirnega boksa [če se slučajno znajdeš v taki situaciji: počakaj, da pride mimo tip v mini cooperju ali kakšnem drugem avtu in ga prosi, če ti avto zapelje ven, ker si videla, da je tooook dober voznik! :D]. Carka! 

Današnje popoldne pa je bilo zame popoldne treh pravnikov. 
Najprej sva se moj mož po civilnem pravu in jaz odpravila na obisk k duhovniku in pravniku (oboje v eni osebi). Cilj obiska: obisk + pogovor + prošnja za vodenje poročne maše. Check, check and CHECK! :) 
Zvečer sem imela 20 minut telefonske konverzacije z drugim pravnikom + diakonom (oboje v eni osebi). Cilj telefonskega klica: obvestilo o novicah v zvezi z zgoraj navedenim obiskom + pogovor + dogovor o kavi. 3x check! :)
In tretji pravnik? Moj dragi, seveda. :)

Res je bil lep dan. Pa čeprav morda ne izgleda nič nenavadnega. Kljub temu, da s perspektive faksa res izgleda le kot obupno neproduktiven dan, sva opravila pomembne stvari; sama pa sem ob vroči čokoladi in pisanju premlela še veliko stvari. Konec koncev pa, danes je enaindvajseti, triinšestdesetič. Manca V. je stara en mesec! :)

5 komentarjev:

  1. Manca v., čestitke! :)

    In krasen blog, res! :) Pa same pravnike imaš okrog sebe?! :D Naključje? :P (Ops, itak ne verjamem vanje!)

    Tista s kolegico in kako spravit avto iz boxa pa ... haha, legenda! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmm, kaj pa vem :D Glede na to, da je bil en T.profesor in je drugega spoznal kar tako, mimogrede, bi lahko bilo tudi naključje; vsekakor pa je na delu v nulo zamišljen načrt gospoda Boga. ;) Res sem vesela, da jih imam, sicer bi imela o pravnikih še vedno eno popolnoma napačno predstavo.

      Izbriši
    2. No, to pa so krasne besede. :)
      Božji načrt, ja, vedno v nulo zamišljen. Čeprav se nam zdi včasih ravno nasprotno... :)

      Izbriši
  2. Kakšen dan zamujam, ampak čestitam za prvi mesec :)

    Ko sem prebrala situacijo z avtomobilom, sem se tudi jaz spomnila na pripetljaj, ki se je zgodil meni...zelo podoben...še danes me je sram, če se spomnim...fajn vedet, da nisem edina s tako izkušnjo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, za zamudo se pa pri meni reeees ne sekiraj. ;)
      Nej te ne bo sram, to je dober zgled meni, ki se rajši pol ure ukvarjam z nečim, kot pa da bi prosila za pomoč nekoga, ki obvlada...

      Izbriši