24 avgust, 2013

Kot bi bilo včeraj.

No ja, saj je pravzaprav tudi bilo. ;)

Z Najlepšim sva se usedla v avto in se odpeljala na Bled. Eno vasico zraven, če sem bolj natančna. Parkirala sva pri pokopališču in kmalu se je na parkirišče pripeljal še en avto, v njem pa A. Prijazen nasmeh in vesel pozdrav, pa je bilo tako, kot bi ga nazadnje videla včeraj.

Takole. Samo cerkev odklenem, se primerno uredim, pa bomo začeli. Fino.

------
...čez nekaj minut...
------

Stojiva pred oltarjem, drug ob drugem in A pred nama.

V imenu Očeta in Sina in Svetega Duha. Amen.
Smo v cerkvici sv. Jakoba. Ta je veliko prepotoval in lepo je, da tudi vidva vajino dolgo potovanje začenjata tukaj. 

Božja beseda. 12 To je moja zapoved, da se ljubite med seboj, kakor sem vas jaz ljubil. (Jn 15, 12)

Zakonska zveza ni popolna,če sta v njej prisotna samo dva. Popolna je, ko je v njej prisotna še tretja oseba, Sveta Trojica. Popolna je, ko je prisotna skupnost, družina, prijatelji in Cerkev. Popolna bo, ko bodo enkrat prisotni tudi otroci. 
Zaroka je čas, ko se poglobljeno spoznavata in pripravljata, da bi v polnosti prejela zakrament svetega zakona. To je čas, ko skupaj pred Bogom, skupnostjo, družino, prijatelji in Cerkvijo preverjata vajino odločitev. Vsi, ki vaju obkrožajo, vama pri tem pomagajo. In tudi, ko vsi ostali zatajijo, ne pozabita, da Bog nikoli ne zataji.
Zaroka pa še ni poroka, zato tudi ne prinaša pravic in dolžnosti, ki jih prinaša zakon.
[Lepo si nama povedal, A., lepo. :)]

Prošnje.

Vsak od naju prebere zaročno besedilo. Tega sem pa res pozabila! :-/

Izmenjava si zaročni darili. Jaz dobim prstan, on si je izbral uro.


------

In že je bilo konec obreda. Bil je naravnost čudovit in resnično sem bila ganjena. Še sama nad sabo sem presenečena, kako dobro mi je uspelo zadrževati solzice. Čedalje nemogoče pa se mi zdi, da mi bo to uspelo na poroki, ker bo zagotovo še tisočkrat bolj čudovita. A (upam, da on) bo gotovo povedal še bolj modre besede od včerajšnjih in po pesmici Oh happy day bo sledil še boljši žur, kot je kofetkanje. Aja, kofetkanje je bilo super, brez dvoma! :)

It was a happy day!


... To je bilo tisto presenečenje. In ne bi moglo biti bolj popolno. :)


--------------------

On je našel obleko zase. Mislim, da sva našla prstane. Jedla sva dobro večerjo in šla na obisk k njegovi priči. Cel dan se nisva niti grdo pogledala. 
Samo preverjava pravilnost odločitve. ;)

6 komentarjev:

  1. Oooo <3 Kako lepo! Očitno so tudi tvoji dnevi prečudoviti! Le tako naprej ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaaaa!! woot woot! Komaj čakam in noro sem vesela za vaju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Woot woot! :) Hvala! Ful je dobr imet ljudi, ki so veseli z nama. :)

      Izbriši
  3. Oooo, čestitke! :))) Krasna novica, vesela z vama do neba! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Neža. :) Sva vesela, ker si vesela z nama do neba. ;)

      Izbriši