20 avgust, 2013

Dobre reči se dogajajo... :)

Dobre reči se dogajajo... Tako sem pisala na facebooku zgodaj julija. Takrat so se mi začele počitnice in kakor hitro se je dalo sem morala dolgo sedenje za knjigami, ki je bilo ravnokar za mano, skompenzirati z letanjem naokrog. Zdaj pa se to super poletje s svetlobno hitrostjo bliža koncu in morda je čas, da te dobre reči nekako ovekovečim. :)

Začelo se je z nedeljskim večerom in guncanjem na Kostanjevici na Krki. Niti dobre fotke niso nastale, tako dobro je bilo. :)

Naslednji teden sem čuvala Škratka in mogoče, mogoooče, mogoče bom šla novembra z njim v Pariz. Poiskat čar Pariza, ki sem ga v tretjem letniku očitno spregledala. In še malo več čuvat.

Nekaj novih oblek.

Fotošuting s prijateljico.


Jahanje, končno. :)




Takile miškoti... Takoj bi imela svojega...

Po dobri pici pa smo ponovili nedeljsko guncanje. Bi bilo škoda, da ne bi, ko smo bili pa tako blizu.


Brez skrbi, ne znam špage... :D




Kanji Dol. Dvakrat.

Morje. Sončenje, plavanje, veslanje, sladoled, dobra hrana, pisanje kartic, urejanje slik, spanje,.. 

Pa sem že pri koncu. In v čem najbolj uživam zadnje čase? V histeričnih reakcijah marsikoga. Povod za histerično reakcijo pa je... svetleča stvarca na prstancu desne roke. :) Ja, zaročena sva! <3




Dobre reči se dogajajo... :)

Kaj pa se tebi dobrega dogaja?



6 komentarjev:

  1. Woooooooo!! Komaj čakam, da vidim ta bling ring. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, čestitke obema. Zdaj je pa že čas da se vidmo malo pa da vidm ta prstan :) Čas tako hitro teče.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Sabinca :) Sporoči, ko boš v Lj., jaz sem načeloma ves čas tukaj ;)

      Izbriši
  3. Lepe slikce, lepi dogodki!
    Bodita blagoslovljena!
    Le spustita se v življenje kot ti na tistem štriku, tako zares scelega, pa vendar previdno in s prošnjo za blagoslov od zgoraj!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)
      Velja, tako kot jaz na štriku! Za prošnjo in blagoslov od zgoraj se pa tudi drugim priporočam.

      Izbriši