05 november, 2011

Pogovor med medvedki

Študentsko življenje zna biti zelo zanimivo. In čeprav smo študentje polnoletni in nasploh odrasli, samostojni in blazno resni, odgovorni in oh in sploh; zdaj že čez 20, nam še vedno (bolj ali manj pogosto) udari na otročje. :D In to brez alkohola.:)

Torej:
čas dogajanja: petek zvečer
kraj: stanovanje sošolke in njenega moža (ja, nekateri imajo srečo in se zgodaj poročijo :) jst bi se tud. )
udeleženci komedije: Bella, B., K. in njen mož, seveda (ki je -mimogrede- računalniKar, kot bi rekla naša profesorica za IKT, lepo prosim) in seveda: TRIJE MEDVEDKI. :) Manca, Blaž in Lisko (ki je v bistvu kuža).

In kaj naj bi počele 3 študentke + en mož v petek zvečer? No, glede na to, da so študentke, je logično, da se morajo veliko učiti. No, pa se NISMO učile. Vsaj ne zares.:) Delale smo seminarsko nalogo, in sicer: montirale filmčke. Smo 3 ženske, 2 od teh sva totalno antitehnična tipa (če malo pretiravam). No, pa tudi tretja ni imela ravno veliko pojma o montiranju filmčkov. Dobro, da ima moža računalniKarja, ki nas je podučil te umetnosti, ki  to ni; ker je stvar res zelo enostavna. :D In ker smo zelo pametne (ena je celo (znanstveno dokazanonadarjena), smo zelo hitro skapirale celo zadevico. :) Kar pomeni, da smo si vzele bolj na izi. Mislim, da se nam je takrat utrgalo. :D

Vsaka vzame enega medvedka: Bella Manco, B. Blaža in K. Liska.


Manca: Jeeej, punce so pa filmček sestavile!
Lisko: Pravzaprav ga je računalniKar!
Manca: No ja, prav imaš. Dejmo mu zaploskat wiii!
... ... ...
Manca (si razteguje ušesa)
Lisko: Zakaj mi kažeš tvoja umazana ušesa?
Manca: Ne, ne, ravno sem si jih umila, zdaj jih sušim.
Lisko: Ojoj, a to pomeni, da je moja kopalnica spet umazana?
Manca: Ja, tako nekako. Ampak saj si itak ti na vrsti za čiščenje.
Lisko: weee :(
... ... ...
Manca: Lisko, zakaj si tako majhen, če si pa star 20 let? A maš osteoporozo?
Lisko: Ne. Pa ne delaj se norca, starejše je treba spoštovati. Tudi, če sem manjši od tebe in imam hripav glas.
Manca: Kako pa je možno, da si toliko star kot mami?
Lisko: Ne vem. Mami mi noče povedati, kako se naredi otroke. Pa še gledati ne smem, ker mi vedno preusmeri pogled.
Blaž: Ja, meni tudi. In nikoli ne pozabita narediti tega. Očitno neke vrste predigra.
... ... ... itd, itd, itd.

HAHAHA :D

B.: Bella, daj pelji me v študenta, preden se zaklenejo vrata.
Bella: ja, bolje da res, če ne bosta morala K., in računalniKar še nekomu preusmerjati pogled oz. ga obračat stran. :D
No comment.


Torej, rabi kdo inštrukcije ali pomoč pri montiranju filmčkov? :D

Ni komentarjev:

Objavite komentar