31 maj, 2013

Peteeek je! :)

Pa je končno čas še za en petkov blog! Prejšnji teden nisem imela niti časa; v soboto je bil faks in tisoč opravkov, v nedeljo pa me praktično ni bilo doma. Ta vikend nimam nič faksa, na srečo; pa me kljub temu praktično ne bo doma...

Ponedeljek je bil dan za filozofirat, kot vedno. Proti večeru sem se začela počutiti slabo in od zadnjega predavanja odšla predčasno, da bi šla čim prej spat. Pridem domov in se uležem, ko dobim klic od ene družine: "Hej, mi smo v Ljubljani, greš na sladoled?" Ah seveda, zakaj ne! :) Potem je prišel še Najlepši in morala sem mu pokazati vseh 450 slik, ki sem jih dobila od afriške cimre, njemu pa se ni prav nič mudilo domov.
V torek sem iz istih razlogov kot v ponedeljek, umirala na vajah. Eh... Ker je profesorica že spet zavlačevala, sem kar odšla, ko naj bi bilo pač uradno konec vaj. Bom njene samogovore kdaj drugič poslušala... Spet se takoj uležem in zaspim, zbudila pa sem se z vročino. Neeee noooooo.
V sredo se je jutro začelo s "Hello, I am sick,...", v odgovor pa sem dobila "Me too." Ojej. Kakorkoli, dan sem preležala, z izjemo vaj. Najbolj nesmiselni predmeti so najbolj obvezni, eetak.
Vsak četrtek med zajtrkom je Družina rezervirana zame. In tokrat sem zagledala objavljen članek, ki sva ga napisali s cimro. Ni nama všeč, ampak je, kar je. Zelo je predelan in spremenjen, morda bom original kar na blogu objavila. ;) Ker sem bila po dnevu spanja že zdrava z izjemo slabega glasu, sem dan preživela kot običajno - faks in varstvo; ker pa že dva zamujena koncerta nista bila dovolj, sem včeraj zamudila še nastop brata, ki je predstavljal svoj celoletni projekt. To se more nehat! Zato grem drug teden na Bee Geesus, komi čakam! :)
Današnji petek nisem imela faksa, danes sem samo delala za faks. Poleg tega pa sem se prenajedla kosila in ga skoraj tudi preplačala. Hecam se. Natakar mi je zaračunal 48,7€. Tudi on se je hecal s prestavljanjem decimalnih vejic v desno, šaljivec. No ja, jaz sem bila dejansko zmedena in preden sem pogruntala foro, je minilo kar nekaj, hm, sekund. Mogoče sem bila tudi malo neučakana in Nežo prikrajšala za nekaj šiviljskih del in par €, ker sem si kupila krilo. Neža, ne skrbi, ni maxi. Jst pa hočem maxi! :D

Tole pa se delno nanaša na prihodnje dni (ki sledijo vikendu):

Pogrešam tiste dneve, ko je bilo vse, kar sem morala narediti to, da sem se zapeljala v frizerski salon in bila s H., ko ji je frizerka pletla kitke. Pa H. tudi pogrešam... Pa vročino in moje kitke tudi. 

Foto: H.N.


Vikend, pripravljena sem! :)

4 komentarji:

  1. H.? Našo H.? Če ja, misli nanjo... Ravnokar švicajo! ;)

    Sicer pa imaš ful pestre tedne! :) To je super, ker ti ni nikoli dolgčas! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, vašo H. :) S tem švicanjem pa misliš angleščino na maturi, ane? No, mislim da H. kr obvlada zadevo ;)
    Dolgčas je pa res redko pri meni na obisku... Včasih ga kar pogrešam :D

    OdgovoriIzbriši