17 maj, 2013

A 'maš kkšno šminko v torbici?

Me je zagrabil, da napišem objavo, pa nimam pojma o čem. Ker nimam boljše ideje, bom kar o včerajšnjem obisku. Če ima pa kdo kakšen predlog, naj mi ga pa prosim kar pove, bo za naslednjič. ;)

Včeraj sem bila na obisku. Na takem luštnem, zabavnem, iskrenem, spontanem,... Tako je vedno, brez izjeme! Prav zanimivo, pa vedno gremo na nek čisto nov kraj in skoraj nikoli se ne poznamo že od prej. Pa je vedno super! S sošolko sva šli v nek zavod, naredit neke obveznosti za faks. In kako to izgleda?

Dober dan, prišli sva naredit intervju z gospodom Janezom (vsa imena so izmišljena).
Aha. Jah, ni ga še tukaj, ga bosta morali malo počakat. Mi se pa ravno odpravljamo.
Ah, ni problema.
...
Joj, škoda, ker nisem jaz Janez! :D

---

Vesta, zdaj bomo morali pa res iti. Daj, Luka (varovanec), razkaži jima malo hišo in kaj jima povej. 
Ni mu bilo treba reči dvakrat, takoj je prišel.

Tukaj imamo sobe, tam je kuhinja, v tej sobi imamo sestanke,... 
Kaj pa se pogovarjate na sestankih?
Učimo se, kako se je treba obnašat. Na primer, ne smeš vpit na človeka. Ne smeš ga odrivat. Ne smeš ga prekinjat med tem, ko govori. Vedno moraš rečt prosim in hvala. Pa drugim moraš pomagat.
Ja lepo!

Odpne žep na moji torbici.

A po tujih torbicah lahko stikate?
Hm, ne. A maš kkšno šminko v torbici?
Ne.
Jooooooooooooooooooj, kakšna punca pa si!!!
Ja, čist grozna.
Jaaaaaaaaaa. A se boš ti sploh lahko poročila?
Ja, drugo leto se bom poročila.
A res. A fanta maš že?
Ja, ja. Veš, ona je pa že poročena. (sošolka)
A res? Katerega moža pa imaš?
Markota.
A-ha. Kaj pa ti, zakaj pa ti še nisi poročena? Kaj pa čakaš? [očitno je že pozabil, da se bom precej težko poročila, ker nimam šminke :-P]
Dobro vprašanje... :D Kaj pa ti?
Ja, veš, mam punco.
Kul! :)
Danes popoldne delam v kavarni, pridi na eno kavico, bo zastonj...

Hahahahaha, zakon! :D

In potem je prišel Janez. In odgovoril na vsa najina vprašanja, pa še na kakšnega več. Potem smo še skupaj s šefico klepetali kakšno uro in ko sva prišli domov, je bil najin mail še malo bolj zapolnjen s samimi koristnimi stvarmi. Hvala! :) Dan se je tudi nadaljeval čudovito. Ampak o tem pa mogoče kdaj drugič. Evo, pa sem dobila svojo temo! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar