16 marec, 2013

Finally Friday!

Pa je teden spet naokoli! :)
V ponedeljek dopoldne sem vozičkala. Kako dobra zadeva, komaj čakam na moje otroke! :) Hodiš v miru, nikamor se ti ne mudi; gledaš bitje, ki se počasi uspavava in po milimetrih zapira oči. Potem se počasi obrneš in hodiš še do doma. Bitje še naslednji dve uri spi, zbudi pa se 5 min pred prihodom mamice. Kok super! :) Popoldne sem bila seveda na faksu, ampak nekaj ni bilo v redu... Kar naprej sem imela kurjo polt, ne glede na to, koliko sem bila oblečena. Grrr.

V torek je bil v Cankarjevem domu Kulturni bazar. Po študentski dolžnosti sem se ga udeležila in moram reči, da mi je bil razen redkih izjem všeč. Zares. Po štirih urah sedenja je sledilo kosilo, nato pa ura in pol sprehajanja po štantih in iskanja novih informacij. Po tem so me seveda bolele noge, kaj pa drugega! Usedla sem se na klopco in začela odpisovati na vse SMSe, ki so prispeli čez dan. Med pisanjem se oglasi gospod, ki je sedel dva sedeža levo od mene:
"Lepe barve pulover imate. Res je lep, tak, poživljajoč."
"Hvala."
"Ne, res je lep. Prav poživi vas."
"Hvala." [Si bom zapomnila, ja.]
"Vidim, da imate več kot tri barve na sebi, to pomeni, da ste duhovno in čustveno zelo bogata oseba."
[Hm, zanimivo...] "Hvala, gospod."
"Zakaj pa imate toliko barv?"
"Hm, pač, tako mi je všeč..."
"Aha. Ampak veste, frizura vam pa ne ustreza preveč. Imate obraz bolj primeren za ne-vem-kakšno-frizuro-že."
"Hm, no ja, meni je všeč." [Res sem prosila za mnenje, a ne?]
"Kaj pa pulover, ste si ga sami kupili ali vam ga je kdo podaril?"
"[Abošdalžeenkratmir???] Kupila sem ga."

Potem me je "nekdo poklical" in morala sem se javiti. Potem sem seveda vstala in poiskala kolegico. Uf! Ko prideva čisto do konca poti, srečava še eno sošolko, ki pove, da za vogalom delijo zastonj kavo. AaAaAaaaa? TAKOJ greva in se postaviva v vrsto, na začetku katere utrujen tip toči skodelico za skodelico. 
Hvala, hvala, hvala za to kavo! Zbudila me je ravno toliko, da sem šla kar peš domov in imela prav prijeten nočni sprehod. In mi pomagala toliko, da sem še do enih zjutraj s fantom pregledovala njegovo seminarsko nalogo. 4 ure sva dva pregledovala seminarsko nalogo!! Ker je profesor menda našel nekaj tipkarskih napak in se spustil na malce preveč nizek nivo sporazumevanja. Ja, res, nekaj malega jih je bilo. Komaj sva jih našla, k-o-m-a-j. Ampak nobene vsebinske! Itak, da ne, moj fant je najboljši! :) [no ja, če je profesor sploh bral, seveda...]

V sredo sem bila malo doma, potem pa še malo več časa varuška. Proti večeru mi je postalo že malo dolgčas, ker se je fantek kar sam zamotil in... šla sem na fb. In kaj zagledam? "Viva il papa!" Whaaaat? Že? Zakon! Takoj, ko sem zaključila, sem poklicala domov in vprašala, kdo je. Seveda še niso vedeli. Ampak eeej, papeža imamo! In sem spet dobila kurjo polt in jo imela vsaj še eno uro. :) Za to pa ni bil kriv samo papež, ampak tudi lepi glasovi, ki sem jih poslušala na koncertu v uršulinski cerkvi. Noro! :)
In hvala Bogu za tegale človeka... Meni je všeč izbira kardinalov oz. Svetega Duha, zelo mi je všeč! :)

Kurja polt me ni zapustila niti v četrtek. Dobila sem še vročino in cel dan preživela v postelji. Jej! (Not!) Zvečer me je obiskala prijateljica, tako da dan čisto zanič le ni bil. Ob kokicah in čaju (zanimiva kombinacija, vem!) sva pogledali slike iz Afrike in rekli par besed. Za lahko noč me je razjezil mail od profesorja, ki je v seminarski nalogi od torka našel še neke napake... Mislim, bolj napake iščočega profesorja pa še ne! :-/ 

In danes, v petek? Faks sem preskočila, popoldne sem šla na obisk h škratku, se malo z njim igrala, zvečer pa gledala dramsko igro na bivši osnovni šoli. Igrali so perfektno! In potem, ko naj bi že pisala tale blog, sem z bratom padla v dve uri dolg pogovor o... Vsem možnem! :)

Ampak zdaj je pa čas za spanje... Jutri imam faaaaaks! 


Ni komentarjev:

Objavite komentar