21 marec, 2013

Enaindvajseti, triinpetdesetič

Danes je enaindvajseti. Pred triinpetdesetimi meseci sem sedela v razredu, danes pa sedim v sobi in spet gledam slike, ki so nastale enkrat v obdobju teh triinpetdesetih mesecev. Uau, veliko jih je! :) Berem "ta lepe sms-e", tudi teh ni malo. Enkrat sem jih nekaj že zapisala, tlele. :D
Hvaležna sem in vesela, ker še vedno praznujeva obmesečnice; še vedno oponaša moj "Ja!" (ko me je vprašal, če bi hodila z njim); še vedno si dnevno izmenjava xyz smsov in se skoraj vsak dan tudi pokličeva. Za razliko od takrat pa se vsak dan ne vidiva... Ampak tako je. Pa saj ni slabo, pravzaprav je čisto super, da znava biti vsak dan skupaj (prvi 2 leti), nekajkrat na teden skupaj (drugi 2 leti), pa vmes tudi daljši čas narazen, pa zveza še vedno funkcionira. Še vedno pa je v igri tisti čas, ko bova spet vsak dan skupaj, until death do us part. Koooomi čakammmm! :)


Love does not consist in gazing at each other
but in looking outward together in the same direction.
Antoine Saint - Exupery

4 komentarji:

  1. Ooo kako mega. :)
    Kdaj pa bo 'til death do us part? ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo upam, da kmal. :) Ampak glede na to, da še nisem zaročena, vsaj 365 dni še ne. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz. :)
      No sej to je vseen. :) Sej zaroka je lahko najdle eno leto, lahko pa tut samo tri mesce. ;)

      Izbriši
    2. Ja no, ok mogoče ne bo točno 1 leto, bo pa raj več kot manj. :))

      Izbriši