18 januar, 2014

Liebster Award

Včeraj sem dobila še en mail, ki me je obvestil, da je Neža napisala pod mojo zadnjo objavo še en komentar. Hm, le kaj? Nagradila me je z nagrado Liebster Award. Hvala, Neža! :)






Pravila za Liebster Award:
1. Zahvali se osebi, ki te je nominirala in objavi povezavo do njenega bloga.
2. Navedi 11 dejstev o sebi.
3. Odgovori na 11 vprašanj, ki ti jih je zastavil nominator.
4. Z Liebster Award nagrado nominiraj 11 drugih blogerjev, ki imajo manj kot 200 spremljevalcev.
5. Sestavi 11 vprašanj, na katera bodo morali tvoji nominiranci odgovoriti.
6. Nominirancem na njihovem blogu napiši komentar in jih obvesti, da so bili nominirani.



Torej, 11 dejstev o meni:
1. Imam fobijo pred kostmi! Ribje, živalske, koščice v sadju,... Rajši porabim trikrat več časa in meso odstranim z vilicami in nožem, kot pa da bi z roko prijela za kost in si olajšala delo.
2. Znam brati z ustnic.
3. Moja soba je le redko lepo pospravljena. Večino časa v njej vlada ustvarjalni nered.
4. Ponoči zdržim dolgo pokonci in zjutraj reees težko vstanem.
5. Včasih kupim kaj samo zato, ker je pač moderno.
6. Trenutno sem "na pol" poročena.
7. S poročnim prstanom na roki sem sposobna seminarsko nalogo natipkati hitreje, kot brez njega. 
8. Moja to-go hrana so chocolate chip cookies in jogurt. Oboje merkatorjeve ali sparove blagovne znamke. (Hello, študentska denarnica!)
9. Nič me ne sprosti bolj kot glasba + volna + pletilke.
10. Vse stvari delam precej počasi in zadnji moment. 
11. Z leti postajam vedno bolj narodno zavedna.


In še moji odgovori na vprašanja. In ja, odgovarjala bom v slovenščini; upam, da te ne moti, Neža. :)

1. What's your favourite nail polish colour?
Težko rečem. Če se pa že ravno moram odločit, naj bo rdeča.
2. What colour is usually your bed?
Oranžna! :)
3. Which season of the year is your favourite?
Poletje - sonce, morje, jutra brez budilke,... Jaaaaaaa!
4. And which tv series is your favourite and which season of it? 
The Big Bang Theory, najbolj všeč mi je 6. sezona (do zdaj...).
5. When you dream do you dream from your perspective or a third person's?
Hm, kaj pa vem; ne sanjam pogosto in tudi takrat se sanj ne spomnim.
6. In Winter, do you prefer cozy living room or snow covered hilltops?
Cozy living room!
7. What is your favourite food?
Testenine s piščancem in sirovo omako.
8. Which country is your dream one to live in?
Slovenija! :)
9. What is the furthest destination you ever travelled to?
Afrika, Slonokoščena obala. :)
10. Who is the most important person in your life?
Moj fant/zaročenec/mož. <3
11. Which Disney princess is your favourite?
Na to vprašajne pa SPLOH ne znam odgovoriti! Sorči... ;)

Zdaj pa 11 nominirancev... Ha, ta bo težka! Sploh ne spremljam toliko slovenskih blogov, tuji imajo pa vsi precej več kot 200 spremljevalcev. In ker ne maram početi stvari samo zato, da se zadosti pravilom, bom nominirala le 8 blogerjev. Za vse te bloge vam garantiram, da so vredni branja od prve, pa vse do zadnje objave! :) Prva blogerka ima super stil, druga obvlada iskrenost v pravem pomenu besede; tretji ima v svojem kratkem življenju za sabo že precej dogodivščin (na blogu pa samo eno objavo, ti-ti-ti); četrta je ustvarjalna na precej področjih. Pete v živo sploh ne poznam, njeni zapisi pa so uau, s šesto sem v gimnaziji uspešno vodila pošto, ki je imela stalno relacijo pod šolsko klopjo; s sedmo morava končno na najino prvo kavo; pri osmi pa težko pričakujem naslednji del njenega spletnega romana. 
(Za vse, ki ste nominirani že drugič - ne bom užaljena, če na moja vprašanja ne odgovorite, zagotovo bom uživala tudi ob branju odgovorov na vprašanje, ki vam jih je zastavil kdo drug.)

2. Marinka
3. Matija
6. Luc^^
8. Sabina

Moja vprašanja za vas so:
1. Čemu v življenju trenutno posvetiš največ časa?
2. Kaj ti gre pri internetu najbolj na živce?
3. Česa se najbolj razveseliš?
4. Kaj narediš, ko je za tabo res naporen dan?
5. Na kateri dosežek v svojem življenju si najbolj ponosen/na?
6. Če bi lahko bil/a žival, bi bil/a...?
7. Kos oblačila, ki te nikoli ne razočara je...?
8. Katero je tvoje najljubše gospodinjsko opravilo?
9. Kakšno vreme te najbolj uspava?
10. S kakšnim pisalom najrajši pišeš?
11. Spiš z nogavicami?

Se že veselim vaših odgovorov! :)

11 komentarjev:

  1. Ooo, Manca :), hvala! :) že tipkam! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Manca, hvala... =p
    Ob priliki opravim "nalogo"...trenutno sem na tesnem s časom; upam pa, da čimprej uspem =)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo glasba in volna? Nisem vedla, čudovito, morš kej pokazat. :)
    Tut tebe, tako kot Nežo, bom poučila o Disney princesah. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, če sem pa waldorfski otrok. ;)
      OK, lahko gremo enkrat končno v tisto picerijo (Čarobna vila al neki tazga) in naju poučiš :)

      Izbriši
    2. Dobra vila, haha, ne ne rabmo tja, dvomm da majo tm kej Disney tematike. :D Nekje pač, bom prnesla slike in vse. :D

      Izbriši
  4. Zanimiva dejstva in odgovori. Imava skupno poletje in toplo dnevno sobo :) Sicer ne bom delala nove objave o nominaciji (vseeno hvala ;)), vendar pa te nočem prikrajšati za odgovore na tvoja vprašanja. Evo :D samo zate:


    1. Čemu v življenju trenutno posvetiš največ časa?
    Domačim, blogu pa peki slaščic :)
    2. Kaj ti gre pri internetu najbolj na živce?
    Oglasi na straneh in pa virusi, ki sem jih staknila že malo morje.
    3. Česa se najbolj razveseliš?
    Nasmeha, tople besede, dobrega pogovora, pa seveda tudi temne čokolade :D
    4. Kaj narediš, ko je za tabo res naporen dan?
    Pogledam kakšno smešno tv nadaljevanko, da se nasmejim in sprostim.
    5. Na kateri dosežek v svojem življenju si najbolj ponosen/na?
    Da sem prva v družini, ki študira na univerzi.
    6. Če bi lahko bil/a žival, bi bil/a...?
    Levinja (hehe moj horoskop)
    7. Kos oblačila, ki te nikoli ne razočara je...?
    Pižama. (udobna in se prilega)
    8. Katero je tvoje najljubše gospodinjsko opravilo?
    Sesanje / peka sladic
    9. Kakšno vreme te najbolj uspava?
    Deževno in megleno
    10. S kakšnim pisalom najrajši pišeš?
    S modrim kemikom.
    11. Spiš z nogavicami?
    Včasih, če imam ledene noge (termo nogavice do the trick).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O hvala, ful lepo od tebe, da si zapisala odgovore extra samo zame. :))

      Izbriši
    2. Hvala, Manca za nominacijo! :)
      Odgovorila ti bom pa kar tukaj :)

      1. Največ časa posvetim svojim najdražjim in ustvarjanju.
      2. Najbolj mi grejo na živce reklame in pri pogovorih na kakšnem forumu nestrpnost sodelujočih do kakšnih odgovorov.
      3. Najbolj se razveselim toplega objema, nasmeha in lepe misli.
      4. V ušesa si dam slušalke in si predvajam glasbo, ki ustreza mojemu počutju ali pa pogledam kakšno serijo, da se sprostim.
      5. Na to, da sem se kar hitro osamosvojila ... ne še čisto v popolnosti, ampak sem na dobri poti :)
      6. Pikapolonica ali pa želva.
      7. Hm..od oblačil za prosti čas je to trenirka, od ostalega je krilo.
      8. Najljubše gospodinjsko opravilo ... kuhanje,
      9. Dež me definitivno najbolj uspava.
      10. Pisalo je moder kuli ali pa navaden svinčnik.
      11. Haha..ja, kadar imam ledene podplate, potem spim tudi z nogavicami.

      Izbriši
    3. Oo, zakon si! :) Sploh pikapolonica... Sama niti pomislila ne bi!

      Izbriši