22 avgust, 2013

Nespametna Manca in pametni telefon.


Manca in Najlepši sta bila danes pridna. Precej ur sta preživela v trgovini, iskala primerne artikle, bila zaposlena. Tako zaposlena, da tudi Najlepši ni imel časa pogledovati na svoj super pametni telefon, zato ga je dal  meni v torbico. In ga tam tudi pozabil.

Iiiiiiin. Manca pride domov in  ugotovi, da ima pri sebi dva telefona. Bodimo realni, vsak se rajši ukvarja z boljšim telefonom, če ga že ima na voljo, tudi jaz. Vse skupaj mi predstavlja še malo izziva, ker sem totalno antitehnični tip in ni kar tako se znajti med vsemi 73 mapami na pametnem telefonu. Seveda se po navadi takoj izgubim in potem pritiskam vse možne variante, s katerimi se mi zdi, da bom telefon ugasnila in preprečila katastrofo. No, ne danes; danes sem imela srečo nesrečo v sreči. A to sploh obstaja? Nima veze. Tipkam, najdem sporočila. Fino, tam lahko vedno kaj zabavnega preberem. :) Pogovori s prijatelji so najbolj zabavni za brat, fantje vedno kaj novega pogruntajo. :D Vrtim, vrtim, da bi prišla do začetka pogovora. Opazim dooolgo sporočilo. Uf, težke izpovedi, a?! Na hitro poševno preberem...

Bova v tisti vasici.
Ne povej ji.
Rabiš samo ...
Bi lahko ti...
...in še ene par malenkosti, ki se jih hvala Bogu ne spomnim več.

Samo nekaj prebranih besed in že sem tipkala "nazaj nazaj nazaj nazaj nazaj nazaj nazaj nazaj" kolikor hitro se je dalo. Dojela sem namreč, da gre za presenečenje. In pravkar sem si ga pokvarila. Sama sem si pokvarila presenečenje, pa tako rada jih imam! Kokoš. Nimam pojma kaj bo, ne kje, niti kdaj točno. Vem pa, kdaj približno in vem, da se nekaj pripravlja. Buuuuuuu. 

Lekcija št. 84930: Niti za zabavo ne beri tujih sms-ov.

Tokrat naj se lepo prosim izkaže moj slab spomin. Upam, da jutri zjutraj ne bom o tem niti razmišljala več in da bo presenečenje res presenečenje. Saj bo še en naporen dan. lahko mi uspe pozabit, vem, da mi lahko uspe pozabit in res upam, da mi uspe pozabit!

Pa pametni telefon? Čaka na mizi, ker ga niti ugasnit ne znam. Tistega sms-a pa ne grem še enkrat iskat, zanalašč.

Vsem, ki Najlepšega poznate...
Ne povejte mu.
Saj bom pozabila. 
Kmalu. ;)

3 komentarji:

  1. Bab'n'ce in naša radovednost!! Le zakaj se nam zdi, da mormo zmeraj vse vedet in bit z vsem na tekočem?!
    Vem, kako je težko ne-brskat po tujem telefonu, če je pa takooo zanimivo in razburljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, res je grozno! Ampak fora je ravno v tem, da sploh nisem imela nobenih vohunskih ali zahrbtnih namenov! Je pa vsebina poskrbela, da je tako izpadlo. Ah...

      Izbriši