24 junij, 2013

Ne.

Ne. 

Danes ni zoobi doobi time.

Ne, ne.

Nikoli ne bom razumela želje profesorjev po dvakratnem sestavljanju čudnih vprašanj in dvakratnem popravljanju izpitov.

Ne.

Sploh pa ne zaradi čudnih razlogov, ki so v ozadju. Npr. zaradi osebnih problemov, ki jih imajo ljudje z mano. Seveda, če jih jaz nimam sama s sabo, jih morajo imeti drugi. In jaz zaradi njih.

Ne, ne, ne.

In ne, ni mi jasno, katera je druga nesrečnica in kaj je naredila ona narobe.

Me pa veseli, da paleo pomaga, hahahahahahaha :D

3 komentarji:

  1. Predvidevam, da imaš namen priti pogledat nadvse strokovno oceno... Jaz bom tam, greva na kavo??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Manj jo vidim, rajš jo imam! Tako da ne, nimam namena iti na vpogled. Sem pa več kot zainteresirana za kavo ;)

      Izbriši
  2. Aha, tako torej... Če boš slučajno takrat na faksu, drugače ti pa ni treba ekstra hodit tja.

    OdgovoriIzbriši