21 april, 2013

Enaidvajseti, štiriinpetdesetič

Spet je tukaj enaindvajseti. :) Nobenega posebnega praznovanja, nič. Sem se pa zato spomnila na vse živalsko - povezane besede, ki jih uporablja (predvsem Najlepši, včasih pa tudi jaz :-P).

Najprej se živali uporabljajo za vzdevke. Najpogostejše uporabljena žival za to je miš. Ker je Najlepši še malo bolj odštekan kot povprečen fant, je enkrat poguglal "miš" in ugotovil, da sem jaz točno taka miš. Itak!

Poleg miši pa še vse ostalo, kar premore njegova domišljija. Pingvin, račka, piščanček, krt, ovčka, medvedek,... Vse sorte.

Za vse slabo se uporablja beseda nutrija (vodna podgana). A je čudno, če nočem imeti tega za vzdevek?!

Nutrija za vse čudne profesorice, nutrija za vse čudne in brezvezne naloge, nutrija za prazno bančno kartico, nedelujoče naprave in prazne baterije ...

Ampak še vedno je pa ni živali čez prašiča. Prašič, prasica, pujsi, svinja, sus scrofa (hm, nekdo nosi posledice gimnazijske latinščine)... 

Nimam navadnih izpitov, moji izpiti so pujsasti.
Interpretacijo vseh ostalih besed prepuščam domišljiji imaginarnih bralcev. 

Najbolj zabavno je to, da vedno, ko mi prinese kakšen računalnik, najdem ozadje, na katerem je ali miš, ali pa vsaj 78 prašičkov. Ah ja.

V bodočnosti pa bova imela na svojem posestvu:
2 debela zajca
2 debela pujsa
2 mejčkena konjička
zgubanega psa
pa še midva bova debela, pa bo svet popoln. Hahaha!

54 mesecev, moj srček smrček. <3



Ni komentarjev:

Objavite komentar